CURRENT’s collaboration with Seac02 still goes on.

May 10th, 2011

davide

The union between interactivity with Augmented Reality and print to promote programs it’s still a winning choice for Current TV, the SKY TV channel, that published its new Augmented Reality campaign powered by Seac02. In order to promote “Fuoriluogo”, portraits of personalities of our time interviewed by Luca Telese and “Vanguard” once again Seac02’s Flash Texture Tracking is being used to recognize the advert pages, printed and published, as always, on main newspapers and magazines. Showing the page to the webcam on Current website, people can see the promo video of the program. “Stay tuned” because there will be more!

luca

La collaborazione tra CURRENT e Seac02 continua.

L’unione tra l’interazione con la Realtà Aumentata e la carta stampata per promuovere i programmi è ancora una volta una scelta vincente per Current TV, il canale di SKY, che ha pubblicato la nuova campagna in Realtà Aumentata in collaborazione con Seac02. Anche questa volta per promuovere “Fuoriluogo” ossia ritratti di personaggi del nostro tempo intervistati da Luca Telese e “Vanguard” il Flash Texture Tracking di Seac02 è stato usato per riconoscere le pagine stampate delle campagne pubblicate sui maggiori giornali e riviste. Avvicinando l’immagine alla webcam sul sito di Current TV chiunque può vedere il video promozionale del programma. “Restate sintonizzati” perché ce ne saranno altre!

Have a look at CURRENT’s campaign/Guarda la campagna CURRENT click here

Leave a Reply






Augmented World Expo

4-5 June

Santa Clara (CA)

Booth 75

AR-Code

Mobile Augmented Reality Platform.
Coming soon!

Seac02 Blog

Read about our stories!


Warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in /var/www/seac02_network/common/functions/urls.inc on line 37